Програмування базових алгоритмів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний технічний університет України Київський політехнічний інститут
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2021
Тип роботи:
Розрахунково - графічна робота
Предмет:
Програмування алгоритмічних структур

Частина тексту файла

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Теплоенергетичний факультет Кафедра автоматизації проектування енергетичних процесів і систем РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНА РОБОТА з дисципліни «Програмування алгоритмічних структур» Тема «Програмування базових алгоритмів» Варіант № 12 Завдання на РГР разом із скріншотом вирізаного варіанту завдання додатків 1,2 1.Розробити алгоритми і написати програми мовою Java із застосуванням операторів циклів for, while, do while для розв’язання завдань,поданих в додатках 1,2 відповідно до індивідуального варіанта.Варіант обрати за списком групи. 2.Розробити програмний проект в середовищі Intellij IDEA для реалізації написаних програм. Перевірити результати обчислень альтернативними розрахунками (наприклад, Excel, калькулятор, тощо). 3.Оформити РГР та вчасно надіслати викладачу на перевірку файл РГР та файл програми. Короткий опис рішення завдання Завдавння 1 Введення значень матриці оргазовуємо за допомогою присвоєння. Створюємо чотири методи task11(для обчислення трикутної матриці), task12(для обичслення вектору результатів), task13(для виведення матриць на екран),Task13(для виведення вектору результатів). В метод task11 передається початкова матриця, в даному методі організовуємо прямий хід методу Гаусса, використовуючи оператори while та for.Обчислену трикутну матрицю повертаємо. В метод task12 передається трикутна матриця, організовуємо зворотний хід методу Гаусса і повертаємо вектор результатів. В метод task13 передаємо початкову і трикутну матриці, вектор результатів для виведення їх на консоль. Завдання 2 За допомогою Scanner вводимо натуральне число. В методі task2 створюємо рядок і додаємо до нього значення х. Створюємо масив символів, значення якого, отримуємо перетворенням заданого нами рядка в масив символів. Створюємо символ first, значення якого буде дорівнювати першому елементу масиву.Задаємо початковому елементу масива значення кінцевого. Останньому елементу масиву присвоюємо значення символу first. Присвоюємо нове значення рядку.Перетворюємо рядок на тип даних int і присвоюємо його х. Блок-схема алгоритму для другого завдання / Програма проекту (копія коду на білому фоні) package com.company; import java.util.Scanner; public class RgrTr15Tkac { public static void main(String[] args) { double[][] Matrix = { {-4, 3, -1, -5, -2, 2}, {5, -2, -6, -1, 6, 10.4}, {9, -5, -10, -9, 5, -0.3}, {9, -8, -3, -6, -7, -69.7}, {2, 8, 0, -7, 5, 31.6} }; double[][] Matrixtriple = task11(Matrix);//передаємо початкову матрицюсв метод task11 double[] VektorMatrix = task12(Matrixtriple);//передаємо трикутну матрицю в метод task12 System.out.println("\t\t\t\tTask1"); System.out.println("Початкова матриця:"); task13(Matrix);//виведення початкової матриці за допомогою методу task13 System.out.println("Трикутна матриця:"); task13(Matrixtriple);//виведення трикутної матриці за допомогою методу task13 System.out.println("Вектор результатів:"); task13(VektorMatrix);//виведення вектору результатів за допомогою методу Task13 System.out.println("\t\t\t\tTask2"); System.out.print("Введіть натуральне число:"); Scanner in = new Scanner(System.in); int x = in.nextInt();//введення натурального числа для опрацювання x=task2(x);//присвоєння нового значення х через метод task2 System.out.printf("Опрацьоване число:%d",x);//виведнння опрацьованого числа } public static double [][] task11 (double[][] Array)//створення методу переробки звичайної матриці в трикутну { double[][] arr = new double[Array.length][Array[0].length]; int g = 0; double h; while (g < Array.length) {//п...
Антиботан аватар за замовчуванням

14.05.2023 09:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини